Thursday, September 18, 2008

Bila cheda tdo..



Cheda langsung tidak berniat untuk tdo..dia cuma mahu menghilangkan penatnya setelah pergi shopping di yummie bakery + cheda lupa nama satu lagi kedai..ramai betul manusia di kedai2 tersebut..al maklumlah raya sudah makin menjelang tiba..tambah2 pulak cuti hari ini..bila tiba hari raya..semua pun sibuk membuat persiapan untuk menyediakan kuih muih & sebagainya..cheda berniat nk tgk akaknya buat kek,tup2 dah siap..waa..cepat dan pantas..hehe..

tadaa..bila cheda tdo, kek pun dah siap..cheda cuma menghias kek dgn love2 itu aje..=D

11 Kata - Kata:

firda said...

Hmm..
sedapnya rupa cake tu cheda..
hehehe..
masa konvo bawa sample..
nak rasa..
haha

Shasha said...

aah laa cheda cam best ja cake tuh...
nnt wt laa utk ak...
ak nk rase.

Anonymous said...

okeh2..nant aku wat k..tp cane nk kasik..hehe

Emme said...

nk jgk!! letak kt ats, "happy graduation bitm 0508" :P

Anonymous said...

orite emmy..insyaAllah..kalo berkesempatan, aku try wat..hehe =)

mulut jahat said...

wey ni buat sndiri ke?aku terliur dohhhhhhhhhhhhh

syinteru152 said...

lengkali klaw wat kek sedap tu ajak la aku dtg uma kau.confem xsmpat kau kelip mate aku da smpai~

uhuuu~
i lurv cokelat kek very MucH~nyummy~nyummy...

Anonymous said...

nani: buat sendrik.akak aku yg pandai..haha

syinteru: okiess..no hal..pas raya kang leh je wat..nanti aku kasikk =D

syinteru152 said...

yeyeaa~\(^o^)/
ku tggu pggilan kek coklat dr kamuu
huhu

Dilla Abu Bakar said...

ak tanak tanya ko ke yg buat kek tuu... ak nk tnya.. ko wat katun2 tu keee??? haha...
ko semakin terer laa lukis2 sume katun2 dlm blog ko niii..
sume gmba katun2 tu menepati cita rasa ak.. ekekekkeke~

Cheda said...

kek itu, akak ku yg buat..hehe katun2 itu, buat juga..tp ambil idea org len gk..hehe