Tuesday, September 16, 2008

Beautiful Monday..


Hari ini bebuka bersama rakan2 seperjuangan di matrik dahulu..munna, muttez, moqnique, abid n sharep at soho restaurant (dari highway sg,besi, masuk kat exit kajang, tros ke bangi, sebelah kiri ada kedai ni )..Mekaseh munna kerna mengambilku di komute serdang..singgah mengambil moqnique kt mines, kemudian terus menuju ke rumah sharep di kajang..tman ape ntah..xingt la..kemudian, kami menuju ke lokasi yg di tuju..abid tiba kemudiannya..makan smpi xingat..=D..lepas smyg,kami pulang ke sarang masing2...time kasih lg skali kepada munna kerna meghantarku ke komute ukm..memandangkan kaa aku di sana..sorry munna..kalo x, da dkt da..anta kt umah je..setibanya di rumah, aku terus lena dgn nyenyaknya..isyakk pun kul 5pg =D

8 Kata - Kata:

nurulshima said...

aku pun da slalu isyak 5pagi..alahai

Anonymous said...

hehe..tula ronnie..kdg2 tetido..nak wat cane =D

Dilla Abu Bakar said...

wahhh.. terer ko melukissss~~ jelesh3

Anonymous said...

oho...trace dah la burn =D

ayumin said...

ko duduk mane skang?

Anonymous said...

aku di bangi ayu..seksyen 4..=D

Anonymous said...

ko dah grad ke?
or tengah internship???

Anonymous said...

uih belom ayu.aku tgh intern.bulan 12 ni abes..next year br grad.