Saturday, January 3, 2009

Mission for 2009..

hey bloggie I’m back =).. it’s the long rest I take before I continue my challenge..While i’m rest, my mind is not rest because my head was spinning to think my next move for the next year. Sudahkah aku bersedia menghadapi liku-liku kehidupan yang akan aku lalui pada tahun 2009? iaitu tahun yg membawa seribu makna bukan sahaja buat aku, malah begitu juga buat kedua-dua orang kakak aku yang mengejar cita-cita dan kehidupan masing-masing...aku dengan cerita aku sendiri, masih terkapai-kapai mencari pekerjaan yang sesuai untukku..buat masa ini, aku mengambil keputusan untuk terus bekerja di tempat lama..=)
What is my mission for this year? Actually I still thinking, what I should done for this year?
My missions for this year are:

1. Mempunyai kerjaya yang tetap dan lebih terjamin untuk masa depan
2. Continue my master study

That’s all for this year.tu saja yg ada dlm angan-angan fikiran aku buat masa ini.tiada yang lain.sekian terima kasih.

p/s: to chak n abg wan, gutluck k..dah jadi sarawakian la pasni..to k chik, semoga tabah & cekal berada di negera orang nnt..tak yah duk penin sgt wei

2 Kata - Kata:

Anonymous said...

ha sape yg jd org s'wak tu
nnt boleh la ko dtg visit
:D
btw, aku dah xde kt blogspot
http://dahlianae.wordpress.com

Anonymous said...

akak aku n abg ipar..hehe..