Friday, December 5, 2008

Pagi yang Indah..

Pagi yang indah sambil menikmati air oren berjenama twister...

Finally, br week ni, I rase lega sgt..presentation suda pn selesai..full report je blom submit lg..tu pon submit softcopy je dulu.overall presentation berjalan lancar.. hehe..=D dis week I will go back to gopeng first for aidil adha celeb..then br blik kedah..yeahhhhh..kak cik (my 2nd sis) telah pun betungkus lumus mendapatkan tiket..hehe..mekasehhh..kami akan pulang bersama cecah, ibu n bapak cecah ke kedah..sungguh seronok..tak saba mau melihat si cecah itu bercakap..mesti dia da ble panggil acu.. xsaba ..=D n dlm minggu ni jg bnyk things yg happened..n susa nak wat decision..bukan senang nak buat pilihan yg tepat untuk masa depan kita ni..for our future..

Dlm minggu kesibukan ni jgk lah, nak kena p umah mak cik2..kalo tak p satg mulalah bising..esp tok la..hehe..dia rindu kot..kami tlh berjalan2 sepuas hati..sungguh penat..heret tok p jalan2 kt ikea…kami jalan2 kt d curve..heret semua cousin2 seangkatan...chu aku la yg smgat ni..ish hehe chu adalah adik kepada mak aku yg bongsu..
Perjalanan yg sunggoh memenatkan: bangi-keramat-kepong-serendah-damansara-serendah-FRIM-keramat- last destination: bangi
Sampikan week ni aku da rasa nk demam..batuk2 selsema

Dlm minggu ni jgk la..aku xdpt p audition pesona nona perasan layakyg telah berabad di rancang oleh aku n along..to along, sorry..sgt menyedihkan jgk..xpe..next year aku p..audition musim ke 4..yo yo je..tahun ni xde rezeki.bukan ape, jes nk gain experiences dari situ

Dlm minggu ni jgk ada satu keje br perlu disiapkan within 2 weeks dimana practical pon akan berakhir..adoi..wutever pon, da tamau serabut kan pikiran, nak blik umahh..yea yea!!to my mum, havva a nice journey…selamat pulang dgn membeli buah tgn yg aku pesan..haha.and can’t wait to see my cecah tomei.to kak meen, cheda tak saba nk tgk baby kak meen..hehe n congrates to you! To wanie, dye, shima n aini..tak lama lg da nk abeh weh.. nnt tak dpt lunch sesame lgk shh panjang pulak karangan aku ni..bukan ape, saje nak mengasah skill mengarang ayat..satg br nk mintak cuti for next wik bole ke..hehe..

1 Kata - Kata:

nurulshima said...

selamat aidiladha ;)