Tuesday, November 18, 2008

Ohhhh tidakkk..

Ohhh tidak!!!!!
mengapa?mengapa?mengapa?
mengapakah bila hampir dengan sesuatu masa yang di tunggu2 itu, tp pabila masa itu semakin hampir, ku rasakan seperti sungguh lambat masa itu berlalu..mungkinkah aku megalai stress atau lebih dikenali dengan tekanan jiwa @ masalah jiwaa? ohh tidakk tak mungkin aku sedang mengalami masalah jiwa..jika aku mengalami masalah jiwa suda mungkin aku kini berada di hospital saket jiwa..sebenarnya aku sedang mengalami kesuntukan masa...haha ini kerna aku yang suka melakukan kerja2 di saat2 genting..Ya Allah, Berikanlah hamba mu ini kekuatan..
Ooohhh tidak.stress aku menjadi semakin bertambah apabila aku tidak dapat megikuti cuti2 malaysia bersama mummy poko ku di indon..aduhhh..mak will be goin to bkt tinggi..indon. bukan bkt tinggi di kedah tuh.at my place, ada tmpat nama bukit tggi ye.Bukit Tinggi is one of the larger cities in West Sumatra, Indonesia. Kalo diikotkan dek hati, mau saja aku amek cuti.Stress aku maken mula bertambah memikirkan apakah yang perlu dilakukan oleh aku setelah tamat practical nnt.work?continue stdy?wah...semakin kusut memikirkannya..sebab aku memang suka kusutkan..hehe detik2 bersama kakakku yg tercinta semaken genting. Tak lama dia akan meninggalkan bumi Malaysia tercinta lantas meneruskan kehidupannya di U.S.bila agaknya aku dapat menjadi sepertinya?

p/s: entry kali ini ditulis ketika aku megalami stress @ tekanan.ini semua gara2 seisi practical akan berakhir tidak lama lg..=D

7 Kata - Kata:

morninGlory~ said...

huhu~ acik aku ngan adik aku pun g indon, chedah....dorg tgh sonok melancong dh pon nih....
naseb je cuti li dpt cket....hukhuk~

Unknown said...

kahkah..padan muker ko cheda tak daapt ikot..ituh maknenyer ko kene pegi biler dah ader duet sendirik nanti..lagi nikmat rase percutian itu..

Anonymous said...

xaem:
best kan wehh dpt cuti2 malaysia.

jijah"
kan..muka aku mmg padan hahaha
tuh la.kena kumpul duet bnyk2 hehe

Shasha said...

rileks.. lew cheda jgn kusut... nnt jom kita g cuti2 same2 plak kat sana..

Anonymous said...

amoi.i cuba tak mengkusutkan diri hehe

syinteru152 said...

hoho.
aku juge kusut memikirkn ape ak nk wat pas praktikal neh.huu..

Anonymous said...

huhu kusut2..hehe