Friday, February 27, 2009

P.I.C







The road of life twists and turns, and no two directions are ever the same
Our true friend we know them even in the shadows =P
Books are for people who wish they were somewhere else

Saturday, February 7, 2009

My Big Day

Hari ini baru aku mempunyai kesempatan untuk mengupdate blog ni..da lama tak berupdate..to syu n amoi..aku da update da ni..hehe =) 2 minggu lepas, mmg sgt bz tak terkata..aku bz dgn mengangkut barang2..tiga kali rasanya,asyik ulang-alik dari melaka ke bangi., kemuadian bangi ke melaka.minggu ni dapatlah aku berehat2.baru bole bernafas skit rasanya..hehe hari ni jgk, umur aku genap berusia 23 tahun..tua dah kan?..aku dilahirkan pada 1.45 pagi, dengan ketiadaan seorang insan yang bergelar ayah....tetapi alhamdulillah, setakat ini aku bersyukur dgn apa yang dianugerahkan oleh-Nya kepadaku. aku bersyukur dengan kehadiran insan-insan tersayang di sekeliling aku..mempunyai seorang ibu yang sangat mengambil berat terhadap anak-anaknnya, dan seorang nenek yang sentisa memberi kata-kata nasihat dan semangat. dari segi pekerjaan yang pula, alhamdulillah setakat ini aku sungguh berpuas hati,tak tau la ke depan nant mcm mana pulak,tp diharapkan semuanya ok.mungkin minat aku sebenar adalah untuk menjadi seorang pendidik.semua ahli keluarga aku skang smua da jadi golongan pendidik.yela.mana nak tumpahnya kuahnya, kalau tak ke nasi. hehe jauh di sudut hati aku, sebenarnya aku sedih untuk meninggalkan tempat kerja yang penah aku bekerja dulu. kt situ, bnyak yang pengalaman yang aku alami..berhabis-habisan aku dipujuk supaya tak berenti keje, tp aku tetap dengan pendirian aku..nak buat macam mana..aku ikot kata hati..cewahhh hehe berikut adalah petikan sms yang aku dapat sempena hari lahirku yang ke 23..

mum:
selamat mencapai 23 tahun syukur je hadrat ALLAH. pada usia ini dah pun ada degree n keja. buat keja elok2 n simpan duit.Happy Besday!
hakim:
sayang pupu, selamat hari jadi! hehe [bukak pintu, ada card depan pintu umah,hehe]
munna:
Happy Birthday che dah!
miji:
da kol 12am.Selamat ulangtahun ke (2009-1986=) Cheda ;-) wish u all d besh k
nadi:
Epi besday cda.moga pjd umo,muyah rezeki.cpt kawen.epi sokmo!
sis irina:
Dah, happy birthday!cmne keje?
cheku:
Happy Besday.may god bless U.smoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki.
Papa:
Chedah!!happy burthday!enjoy ur day..
Xaem:
Uik, hepi besday! semoga kawin cepat =p

opps..ada nk tmbh lg ni
sis izera:
hepy besday to u!jauh tak dapat nak celebrate bersama.anyway smoga di panjangkan umo selalu.la ni tak tau nk pos surat lg, nnt la kalu da reti.take care!
amoi:
hepi birthday..wishing u all da best


ps:
kepada syu, tima kasih sbb buat entry beday aku lam blog ko hehe...glamour sekejap.wahaha kepada yang memberi ucapan slmt hari lahir, time kasih ye!